Tesztelve: Hyaluronic Ultra Suboon Cream

2018.08.06

Sokak által tesztelt, ígéretes hidratálókrém ami bizonyára neked is a kedvenced lesz!

Mint tudjátok, előszeretettel használok koreai arcápolókat. Volt egy időszak az életemben, amikor csakis ezeket használtam, viszont jelenleg úgy áll hogy 80%-ban az arcápolásomat a koreai kencék teszik ki, a fennmaradt 20% ba tartoznak azok az alap darabok, mint a Bioderma Sensibio családja, vagy a kisfiamnak felírt Naturland mosdókenőcs.

Tesztelős bejegyzéseimmel az a célom, hogy megismertessek veletek olyan termékeket, amit be tudtok szerezni online rendeléssel és lehetőség szerint a legtöbb bőrtípusra megfelelő is. Ez a mai ráadásul pénztárcabarát is.
Amikor Koreába látogatunk akkor előtte -amennyire időm engedi - utána olvasok egy-két terméknek, amit szeretnék kipróbálni. Bevallom az elmúlt 3 év alatt elég szép kis gyűjteményre tettem szert és volt benne hatékony és kevésbé hatékony kozmetikum is. 

A mai bejegyzésben egy olyan terméket mutatok be, amit már sok magyar nő is kipróbált, többségében elégedett véleménnyel. Ez nem más mint a Hyaluronic Ultra Suboon Cream. 

Jó hidratálókrémet találni felér egy főnyereménnyel!

Legalábbis számomra. Mert ezidáig olyan sokat próbáltam - és voltak közöttük koreai termékek is amik ugyancsak nem a legjobban passzoltak a bőrtípusomhoz. Erről már az Etude House-os True relief hidratáló bejegyzésénél is írtam. 

Mit tud ez a termék? Miért annyira népszerű?

Ha már kishazánkba is sokan ismerik, akkor kijelenthetjük hogy elég nagy népszerűségnek örvend ez az egyszerű, kék tubusba rejtett kence. Viszonylag kedvező áron jutunk hozzá (ha a többi koreai termék ár/méret arányához viszonyítjuk), elvileg 45 ml kiszerelésben. Én kb 1800 Ft-ért vettem. 

Ami nekem kicsit kiábrándító volt, hogy az első felbontás után, a tubus fele csak levegő volt, ezért arra, hogy valóban 45 ml az űrtartalom nem merném a fejemet adni. 
Bár tubusban érkezik, mivel sok levegő van benne, így nehéz kisajtolni belőle a terméket a 3-4. használat után. Én legalábbis ezt tapasztaltam az egyébként lezárt, bontatlan csomagban érkezett termékemről. 

Az állaga nagyon kellemes, könnyű. A testesebb hidratálókrém helyett inkább a lotionhoz hasonlít Eloszlatva könnyen beszívódik és azonnali sima érzetet hagy maga után. A kellemetlen ragacsos érzet sem igazán jellemző ami utána marad. Nekem csak minimálisan maradt ragacsos, ezért akár nappalra, alapozó alá is jó választás lehet. 

Ez a krém 30% hialuronsavat tartalmaz, melynek a feladata hogy hidratálja a bőrt és hosszan puhán tartsa. (A víz után ez a második összetevő, melyből a legtöbb van benne.) Akiknek a bőre kimondottan száraz, vagy kombinált annak érdemes olyan hidratálókrémet keresnie, amiben van hialuronsav, ez ugyanis egy természetes összetevő, mely segít megkötni és a bőrben tartani a nedvességet. 
Én magam a 30-as éveim felé közeledve a ráncok megelőzésére is gondolok - melyhez az első és legfontosabb lépés az a fényvédő használata. Emellett ez a krém - a hialuronsavnak köszönhetően - segít beszívni a vizet a bőrbe, ami ezáltal feltöltődik kisimul és fiatalosabb lesz. Az összetevőkben találunk még szilikont is, ami szintén azonnali sima bőrképet eredményez.

Bár illatanyag mentes, én azt mondom hogy egy gyógyszertári kenőcshöz hasonlatos illata van. Egyáltalán nem zavaró. 

Nem azt mondom hogy csodakrém, hiszen önmagában egyik kozmetikum sem tesz csodát. Fontos hogy a testünket - lelkünket egyaránt tápláljuk, az egészséges bőrképhez ez a krém pedig csak egy kis szeletben járul hozzá, mégis mindennapos darabja lehet a rutinunknak.

Használat:

Nyáron kiváló alap - hidratáló a smink alá. Nem kell belőle túl sok, egy borsószemnyi mennyiséget oszlass el az ujjaiddal az arcodon. Nem kell sokat várni hogy beszívódjon, ezért gyakorlatilag egyből mehet felé az alapozó. 

Nyaraláshoz, utazáshoz szintén használom - és ajánlom - mivel nem túl nagy a tubus, könnyen magunkkal vihetjük és jól beleilleszthető a nappali és az esti rutinba is. 
Én felváltva használom két másik hidratáló krémmel.

Népszerűsége a szép összetevők mellett a verhetetlen ára miatt töretlen. Összességében azt mondom, hogy érdemes olvasgatni a krémmánián a termékhez írt véleményeket is, de a neten se szeri se száma a termékről íródott review-nak, szóval már ez elég "garancia" arra, hogy ezzel a termékkel nem nyúlhatunk félre.  


Hogy ennek ellenére miért írok róla? 
Kíváncsi voltam a sok pozitív tapasztalatot olvasva, hogy nekem hogyan teljesít ez a krém. Azt gondolom, hogy abszolút jó döntés volt. Hamarosan elfogy az első doboz - szinte biztosan újra veszem - és szeretném, ha mások - akik még nem próbálták - szintén kapnának egy újabb megerősítést. Nekem egy alap darabbá vált, és örülnék ha nagyobb kiszerelésben is kapható lenne.


Üdvözlettel:

Mrs Kim alias Orsi

Kérdésed lenne? Vagy üzennél nekem? Itt megteheted:




© Mrs Kim Beauty Blog 2019 Minden jog fenntartva.
Az oldalt a Webnode működteti
Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el