Tesztelve - Klairs Rich Moist Foaming Cleanser

2018.07.13

Azt hiszem megért egy újabb tesztelős bejegyzés. Ebben a bejegyzésben a Klairs arctisztító habjáról fogok írni Nektek.

Próbáltam már olajos, krémes, habos, szappanos.. minden - féle lemosót az arcomra. Utólag átgondolva voltak közöttük olyanok, ami soha semmilyen körülmények között senkinek sem ajánlanék, és olyanok is ami nem koreai mégis nagyon jó tapasztalatokkal gazdagodtam. Szeretnék segíteni azoknak, akik szintén szeretnek foglalkozni a bőrápolással, és ha nem is tudományos szinten, de a tőlem telhetően legjobb tudásom szerint osztom meg veletek a tapasztalataimat.

Mint mindig, a posztot nem csak a saját véleményem alapján írom, hanem más, leginkább külföldi bloggerek véleményének is utánaolvasok az adott termékkel kapcsolatban, így egy vegyített (de remélem hogy jól érthető) képet próbálok vetíteni nektek.

Klairs Rich Moist Foaming Cleanser

A Klairs egy környezetbarát koreai márka, a termékeik alkohol mentesek, parabén mentesek, mesterséges színezék mentes, nem tesztelnek állatokon és jelenleg teljesen vegán. A termékeiket elsősorban olyanoknak készítik, akik hidratálni szeretnék az érzékeny a bőrüket. 

Sokan azért tartják távol magukat a "habzó" vagy habos arctisztítóktól, mert azok gyakran szárítják a bőrt és húzódó érzetet hagynak használat után. Nos, ez nagyon sokszor tényleg így van. Ez a lemosó azonban - bár hab állagban jön ki a tubusból - egyáltalán nem habzik. Ez amiatt van hogy a habzást elérő sodium lauryl sulfate helyett amino acid formula van az összetevőjében.

Összetevők:

Ez a hypoallergén arclemosó ami kevésbé irritáló amino savakat tartalmaz. Az összetevőket angol nyelven megtaláljuk a flakonon is. Amikor először megnéztem az összetevő listát azt mondtam: Hű, ez aztán jó hosszú! Nem ehhez vagyok szokva, mivel általában kevés, "minden mentes" összetevős kozmetikumokat választottam eddig főként.
Sok növényi alapú összetevő található benne, mint például:  édesgyökér kivonat, aloe vera, teafaolaj, shea vaj, rizskorpa kivonat stb. De van benne gyümölcskivonat is, mint pld. az ananász és a papain a gyengéd hámlasztó hatás érdekében. 

Használat:

A flakon pumpás. Lenyomásával egy nagyon kellemes, könnyű állagú habot képez, így a tenyerünkbe nyomva azonnal felvihetjük az arcunkra és gyengéd masszírozó mozdulatokkal átmossuk vele az arcunkat, majd vízzel leöblítjük. 

Én a 2 lépéses arcmosás híve vagyok, vagyis először valamilyen olajos lemosót használok, ezt a habos állagút pedig második lépésként. Annál is inkább, mivel önmagában szerintem nem tud megküzdeni a sminkkel, de ha nem is sminket viselsz, a fényvédő eltávolítása is jobb ha két lépésben történik szerintem.
Én azt tapasztaltam, hogy nagyon finom, puha, és egyenletes érzést hagyott maga után. Tisztának és egyben hidratáltnak éreztem az arcom. Nem szárította a bőröm, nem pirosodott ki tőle, és nem húzódott. 2 hetes használata után sem jelentkezett semmilyen irritáció, nagyon megszerettem!

Tulajdonságok:

Mint írtam, egy nagyon könnyed állagú hab. Amikor felvisszük akkor szinte el is tűnik a hab, tehát ez nem egy habzó lemosó ( amit, azt javaslom ha lehet kerüljetek el, kivéve ha nagyon szépek az összetevői). Az illata nekem egy kissé a gyógyszertári kozmetikumokra hasonlít, bizonyára a sok gyógynövény miatt. Egyáltalán nem kellemetlen szerintem. 

Az hogy ennyire pontosan lehet adagolni, megint csak egy nagy pozitívum volt számomra. Pontosan egy pumpányi elegendő, így nagyon gazdaságosan és higiénikusan tudjuk használni.
Mivel az összetevői is igen szépek azt gondolom bármely bőrtípusra megfelelő választás lehet. Amit a visszajelzésekből olvastam, 40+ felett lehet hogy irritációt okoz (nem feltétlen), ezért először egy mintát érdemes belőle próbálni.

Amit még ajánlok:

Használata után szintén a Klairs márkától, a tonerjük használatát ajánlom, ez  a kettő így együtt verhetetlen! :-)


Üdv: 

Mrs Kim alias Orsi







© Mrs Kim Beauty Blog 2019 Minden jog fenntartva.
Az oldalt a Webnode működteti
Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el